« A Quilting We Shall Go!!! | Main | More Country Loft »

December 22, 2007

Comments

Feed You can follow this conversation by subscribing to the comment feed for this post.

Carol

OMG, where do I begin this morning...I'm hyperventilating again...get the paper bag. Country Loft is beyond belief. I'm calling tomorrow for Animal Crackers, Hampton must have that, and the Homespun Santa is just wonderful. OMG, OMG, OMG! I'm going to make sure I have a paper bag in my purse when we walk in there next month. The light from Nancy NoBlog is the cutest ever! What a clever girl.
Quilt looks perfect on Daisy. You go girl!

Carol

Oh I forgot...Boo's card is hysterical! He's definitely your child. LOL!!!!!!!!

Vickie

Wow! Yay for you! The quilt looks very smooth!
The pictures are wonderful! What a great shop Country Loft is!!!
Boo's picture is a riot!

Vickie

Wow! Yay for you! The quilt looks very smooth!
The pictures are wonderful! What a great shop Country Loft is!!!
Boo's picture is a riot!

Vicky

That shop is adorable. And congrats on getting the quilt loaded - can't wait to see your first quilt all finished up!

Nan

OMG, Sharon! How I ADORE that quilt shop!! Every photo is better than the last one - I had to wipe the ton o' drool off the keyboard to write this!!
Hooray for Daisy and the Quilting Queen - you'll be loading quilts on there like lightning in no time! Is that gorgeous quilt for MOI???? Puleeeze??? (Yes, I'd like some cheese with my whine!) LOL!
Love the card from Boo - too funny! I bet the termites enjoyed reading it, too! (Another lumpa coal coming my way, I know!)
Love the gift from Nancynoblog and hubby - sooooo pretty!

deb

Heeee, Boo's card is so funny. Loved where your dh is flying thru the air.
What a pretty quilt you have on Daisy. Love flying geese.
thanks for the great tour of the quilt shop. Love prim shops.

Libby

Oh man - Country Loft is my FAVORITE shop!! I'm so fortunate to live close enough that I can visit whenever I like . . . and I never walk away empty handed *s*

Libby

Oh man - Country Loft is my FAVORITE shop!! I'm so fortunate to live close enough that I can visit whenever I like . . . and I never walk away empty handed *s*

Perry

Where to start. The quilt shop looks like a really fun place. Are those cats in the curtains? I like that pattern also. And then the quilt you have loaded...looks great. And of course the "priceless piece of art" that Boo sent. That is the best Christmas present of all. The love of a child. Merry Christmas!

Wendy

Oh my that store has everything I love. I would never leave there empty handed. I can't wait to see the BOM...

Cheryl

Thanks for the wonderful pictures from Country Loft. I have to have that Santa kit, will be calling tomorrow!! The quilt looks good on Daisy - now get to quiltin':-)! Quite the artist that boo is!!

Dawn

I"ve heard that shop is wonderful! Thanks for the pictures! Oh it makes me wish I could go there! Can't wait to see what the BOMs are for this year! Merry Christmas!

Tammy

What a great card :) That's so sweet that he drew you a picture.
Where did that Santa quilt come from? I can't believe I haven't seen it in all the times I am in that shop, sometimes I think I must be walking around with blinders on lol. You did a great job with your pictures, you really captured it! We will for sure have to meet up next time you are out, that would be fun. Have a great time with Daisy and your quilt top, I can't wait to see it finished!

karen

OMG that card is hysterical - I'm still laughing (is that wrong).

OMG again - that quilt shop is AWESOME and I think I see a quilt I might have to call about. Like I need another project.

Great job on getting a quilt on Daisy. That quilt by the way is a cutie also. Can't wait to see more pics of that quilt shop.

Hugs - karen

Beth

Oh my gosh! I am going to have to go there sometime! I can't wait to see what the BOM's are you are going to show. I see they carry Williraye there, I see a few little Santas in one of the pictures, I love Williraye and have tons of it! Next time you go, you gotta take with me you! I'll drive! LOL

Deb

OMG that card is the funniest thing I ever saw, and beleive me, after a day at Nordies with all the crazy people, I needed a laugh, and OK.. next time you wanna take a field trip to that shop in SanDiego, I WANNA GO!!!! I will even drive!!!!!!

redgeraniumcottage

Looks like we need to do a bloggers field trip to San Diego!!!

Rosemary

what pattern is the chicken curtain? thanks! Thanks for the tour :) rosemary

The comments to this entry are closed.